sobota, 9 marca 2013

Wiosenny konkurs

Postanowiłam zorganizować wiosenny konkurs.
Waszym zadaniem jest narysować wiosenny obrazek ze zwierzakiem (owady też się liczą).
Jest jeden warunek: Nie może być to grafika komputerowa (tak, tak chodzi mi o obrazki rysowane na kartce papieru).

Wszystkie obrazki zostaną opublikowane razem z ankietą i jej wynik zadecyduje o zwycięzcy.

Nagrody to:
I miejsce: Jednorożec, ogierek + prezentacja mojego autorstwa
II miejsce: Klacz z ZJ, PH i LA + prezentacja mojego autorstwa
III miejsce: Czarna Orchidea + prezentacja mojego autorstwa

Czas macie do 21 marca 2013 roku.
Prace należy umieszczać w komentarzach pod tym postem. Nie zapomnijcie podpisać się (oczywiście nickiem z howrse). Prace niepodpisane nie będą brane pod uwagę.


Powodzenia!

2 komentarze:

  1. http://img202.imageshack.us/img202/6497/zdjcie1329.jpg sorki ze troche pognieciony i porwany le mam niestety mlodszernstwo i niestety za pozno przyszlam do pokoju... a mam tylko jedno zwierzatka z braku czasu ... szkola ...
    Pozdrawiam owlient1

    OdpowiedzUsuń
  2. http://imageshack.us/photo/my-images/832/konikk.jpg/
    Średnio wyszedł,ale cóż trudno.Liczy się ,że jest. :)
    Konik_Arabski

    OdpowiedzUsuń