piątek, 4 stycznia 2013

Piątkowa Loteria


Ostatnio miałam trochę więcej czasu i myślałam o tych piątkowych konkursikach. Doszłam do wniosku, że nie mają sensu więc od dziś co tydzień, w piątek, będzie urządzana loteria (w miarę możliwości).

Zasady: Wybieramy sobie jeden numerek i piszemy go w komentarzu (nie zapomnijcie sprawdzić czy już go ktoś nie wykorzystał!). Koniecznie napiszcie też nick na howrse.

W momencie gdy wszystkie numerki zostaną już wykorzystane wylosuję jeden (za pomocą generatora losowań, aby było bez problemów). Natomiast jeśli nie wszystkie numerki zostaną wykorzystane - losowanie odbędzie się w niedzielę około godziny 15 (może być trochę wcześniej lub później). W losowaniu biorą udział wszystkie możliwe numery.

W związku z faktem, że w poprzednim tygodniu nie odbył się konkursik dzisiaj mam dwie nagrody.

Pierwszą jest Lira Apolla, drugą - Puszka Pandory.


Numery biorące udział w losowaniu:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Życzę powodzenia!

EDIT:
Uciekło mi, że jedna osoba może wybrać tylko jeden - aby zostało też coś dla innych :)

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 11, 13, 14, 15.
    Login Izek501. Przepraszam że tyle ale nie pisało czy mam losowac 1numerek czy więcej. Jeżeli skasujesz to to wybieram tylko 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd - zapomniałam napisać o tylko jednym numerku, więc przepraszam, ale muszę skasować 2 komentarze. Przepraszam.

      Usuń
  4. Wybieram numer 12
    Kasiunia_99

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram 14
    Login: -helena-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja poproszę 13 :)
    Mój nick to Arashii

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę numer 11
    Kasiunia_99

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja poproszę numer 3, a mój login to Jone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to mi zostaje 15 :P
    A login to Flamenca

    OdpowiedzUsuń